گاوصندوق اداری چیست؟

گاوصندوق اداری چیست؟

شاید تا به حال نام گاوصندوق اداری را نشنیده باشید و ندانید که چیست. همان طور که از نام آن مشخص است، به نوعی گاوصندوق که دارای ابعاد و ویژگی های خاصی است و معمولا در ادارات و سازمان ها از آن استفاده می کنند، گاوصندوق اداری گفته می شود. در واقع، در محیط های اداری و شرکت های مختلف برای محافظت از اسناد و مدارک مهم، آن ها را در این گاوصندوق می گذارند. در این محیط ها، به خاطر تناوب باز و بسته کردن درب گاوصندوق، تعداد افرادی که به مدارک و اسناد دسترسی دارند، زیاد است که همین امر موجب افزایش ریسک بالای سوء استفاده می شود. لذا، در این ادارات باید گاوصندوقی اداری مورد استفاده قرار گیرد که منحصر به فرد بوده و ویژگی های خاصی داشته باشد. اگر می خواهید که با این نوع گاوصندوق، انواع آن، قیمت و نحوه خرید هر یک از آن ها آشنا شوید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه تمامی این موارد را به شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

انواع گاوصندوق اداری

گاوصندوق دارای، انواع مختلفی دارد که هر یک از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و در محیطی مورد استفاده قرار می گیرند. به یاد داشته باشید که گاوصندوق های اداری در برندهای مختلفی تولید می شوند که تعدادی از پرطرفدار ترین آن ها، شامل موارد زیر می باشند:

گاوصندوق اداری نسوز

یکی از بهترین نوع گاوصندوق اداری، نوع نسوز آن است که همان گونه که از نام آن مشخص است در برابر آتش سوزی و حرارت بالا، مقاوم می باشد. لازم به ذکر است تا بدانید که بیشترین میزان آسیب هایی که به گاوصندوق های اداری وارد می شود، حریق و آتش سوزی است که این احتمال بیشتر از سرقت می باشد. در واقع، اگر گاوصندوق اداری در برابر حریق مقاوم نباشد، در چند دقیقه تمامی مدارک و محتویات داخل گاوصندوق آسیب جدی دیده و از بین می روند. زیرا، گاوصندوق های معمولی به سرعت داغ شده و دمای درون آن ها به شدت افزایش می یابد. اما در مقابل، گاوصندوق های اداری نسوز در برابر اشتعال و حرارت از مقاومت خوبی برخوردار هستند.

همین امر موجب می شود تا اغلب افراد برای محل کار و یا حتی محل سکونت خود نیز گاوصندوق های نسوز را تهیه کنند تا خیالشان بابت امنیت اسناد و مدارک موجود در گاوصندوقی راحت باشد. لازم به ذکر است تا بدانید که میزان مقاومت هر یک از گاوصندوق های نسوز، بستگی به نوع آلیاژ و مواد مورد استفاده در عایق دوجداره آن ها دارد. اگر می خواهید که با گاوصندوق اداری و انواع گاوصندوق های آشنا شوید، می توانید مقاله زیر را به خوبی مطالعه کنید.

برای آشنایی با انواع گاوصندوق، بر روی لینک کلیک کنید.

گاوصندوق اداری اثر انگشتی

نوع دیگری از گاوصندوق اداری که محبوبیت زیادی دارد، نوع اثر انگشتی آن است. گاوصندوق اداری اثرانگشتی، نسبت به سایر مدل ها امنیت بیشتری دارد و در کمترین زمان ممکن می توان درب آن را باز کرده و از آن استفاده کرد. لازم به ذکر است تا بدانید که تمامی این ویژگی ها سبب محبوبیت و استفاده شرکت ها، ادارات و سازمان ها از این گاوصندوق شده است. علاوه بر این، زمانی که آن سازمان دچار آتش سوزی شده باشد، مدیران  و یا مسئولین ادارات و شرکت ها می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن تنها با لمس ناحیه اسکن اثر انگشت، درب گاوصندوق را به سرعت باز کرده و مدارک و دارایی های ارزشمند را خارج نمایند. البته، سازمان ها می توانند گاوصندوقی را تهیه کنند که هم اثرانگشتی بوده و هم نسوز باشد تا از آتش سوزی آن جلوگیری کنند.

گاوصندوق اداری دکوراتیو

برخی از مسئولین علاوه بر امنیت یک گاوصندوق و سایر ویژگی ها، به زیبا بودن ظاهر آن نیز اهمیت می دهند. هر فردی که می خواهد محل کار خود از نظر ظاهری زیبا باشد، ما خرید گاوصندوق اداری دکوراتیو را به او پیشنهاد می کنیم. زیرا، این گاوصندوق ها طراحی بسیار جذاب و مورد توجهی دارند و می توان از این گاوصندوق اداری به عنوان بخشی از دکوراسیون محل کار استفاده کرد. البته، زیبایی ظاهری آن به معنی عدم امنیت آن نیست، بلکه علاوه بر زیبا بودن و طراحی منحصر به فرد، این گاوصندوق ها دارای امنیت بالایی نیز هستند و افراد با خیالی راحت می توانند برای خرید این محصول اقدام کنند.

گاوصندوق اداری طبقاتی

نوع دیگری از انواع گاوصندوق اداری، نوع طبقاتی آن می باشد که همان طور که از نام آن مشخص است، این محصول دارای طبقات مختلفی می باشد و اغلب خریداران آن را نسبت به سایرین ترجیح می دهند. زیرا، داشتن فضای کافی، تعداد طبقات زیاد و … از جمله مهم ترین معیارهای خرید گاوصندوق اداری می باشد. لازم به ذکر است تا بدانید که تعداد طبقات بالای این گاوصندوق سبب شده است تا وزن آن نیز سنگین تر باشد.

ویژگی های گاوصندوق اداری خوب

هم اکنون که به طور کامل با انواع گاوصندوق اداری آشنا شدید، بهتر است بدانید که به طور کلی گاوصندوق اداری خوب دارای ویژگی های خاصی می باشد. لذا، هر یک از شما عزیزان اگر تصمیم به خرید گاوصندوق اداری را دارید، باید با تمامی این ویژگی ها به خوبی آشنا شوید. تعدادی از مهم ترین ویژگی های انواع گاوصندوق خوب اداری، شامل موارد زیر می باشند:

  • یک گاوصندوق اداری خوب، دارای قفلی معتبر و به روز می باشد. در این صورت، امنیت آن بالا رفته و از سرقت جلوگیری می شود.
  • یک گاوصندوق اداری خوب، دارای سیستم تاخیر یا خواب است.
  • گاوصندوق اداری خوب نسوز بوده و در برابر حرارت و آتش سوزی مقاوم است.
  • یک گاوصندوق اداری، دارای چند طبقه است تا بتوان اسناد و مدارک را به راحتی در آن قرار داد و در کمترین زمان ممکن به آن ها دسترسی پیدا کرد.  
  • گاوصندوق اداری خوب بدنه مقاومی دارد تا در برابر ضربه های مختلف مقاوم بوده و در شرایط آب و هوایی مرطوب نیز دچار زنگ زدگی نشود.

قیمت گاوصندوق اداری چقدر است؟

هر یک از شما عزیزان پس از آشنایی کامل با گاوصندوق اداری، ممکن است سوال کنید که قیمت گاوصندوق اداری چقدر است و یا چقدر برای تهیه این گاوصندوق باید پرداخت کنیم؟ در پاسخ به سوال شما عزیزان باید بیان کنیم که نمی توانیم قیمت واحدی را برای تمامی گاوصندوق های اداری بیان کنیم. زیرا، قیمت گاوصندوق اداری، به عوامل مختلفی بستگی دارد و هر یک از این عوامل، به نوبه خود سبب کاهش یا افزایش قیمت این محصول می شوند. تعدادی از مهم ترین عواملی که بر قیمت انواع گاوصندوق های اداری تاثیر می گذارند، شامل موارد زیر می باشند:

  • میزان مقاومت گاوصندوق ها در برابر حرارت
  • ابعاد و وزن هر یک از گاوصندوق های اداری
  • امنیت هر یک از گاوصندوق ها
  • نوع مواد بکار گرفته شده
  • نوع قفل هر یک از گاوصندوق ها
  • رنگ به کار گرفته شده
  • ضخامت هر یک از گاوصندوق های اداری
  • نوع برند هر یک از گاوصندوق های اداری

لازم به ذکر است تا بدانید که برای اطلاع از قیمت انواع گاوصندوق های اداری و یا خرید هر یک از آن ها با قیمتی مقرون به صرفه می توانید با همکاران ما در اطمینان باکس تماس بگیرید. آن ها اطلاعات کاملی را در این زمینه به شما ارائه داده و شما را در زمان خرید راهنمایی می کنند. برای برقراری ارتباط می توانید با شماره های 09127081585 _ 02166270820 تماس حاصل فرمایید.

خلاصه مطلب

ما در این بخش تلاش کردیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با گاوصندوق اداری آشنا کرده و هر آن چیزی که باید در این زمینه بدانید را برای شما بیان کردیم. به یاد داشته باشید که حتما پیش از خرید از مناسب بودن آن محصول با محیط کار و یا زندگی خود اطمینان حاصل کرده و سپس برای خرید اقدام کنید. در غیر این صورت، پس از خرید با مشکلات جدی رو به رو خواهید شد. اگر نمی دانید که چه محصولی مناسب محیط مورد نظر شما است، می توانید برای دریافت مشاوره با همکاران ما در اطمینان باکس تماس بگیرید. آن ها شما را یاری کرده و هر محصولی را که بخواهید با کیفیتی بالا و قیمتی مقرون به صرفه به شما ارائه خواهند کرد. علاوه بر این، اگر سوال دیگری در این زمینه دارید، می توانید با شماره های درج شده در بخش پیشین، تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *