بهترین برندهای گاوصندوق کدامند؟

بهترین برندهای گاوصندوق کدامند؟

هر یک از شما عزیزانی که تصمیم به خرید گاوصندوق دارید، در ابتدا نمی دانید که باید به سراغ چه برندها و مارک های بروید. در واقع، ابتدا در میان این همه برند، سردرگم هستید. شما عزیزان ابتدا باید نوع گاوصندوقی که می خواهید را بر اساس محیط مورد نظرتان، انتخاب کنید. سپس، با شناخت برندها و اطلاع از قیمت هر یک از آن ها، برای خرید اقدام کنید. برند کاوه، سدید، گنجینه مهر پارس،؛ ایران کاوه و … جز بهترین برندهای گاوصندوق می باشند. هم اکنون اگر می خواهید که با این برندها بیشتر آشنا شوید و بدانید که هر یک از آن ها چه قیمتی دارند، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه تمامی مارک های گاوصندوق را به شما عزیزان معرفی کرده و هر آن چیزی که باید در رابطه با هر برند بدانید را به طور کامل و مفصل برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

معرفی برند کاوه

یکی از بهترین برندهای گاوصندوق، کاوه می باشد که این برند فعالیت خود را از سال 1300 آغاز کرده است. لازم به ذکر است تا بدانید که این برند کاوه، در سال های ابتدایی تجهیزات اداری را طراحی کرده و تولید می کرد. پس از گذشت چند سال، این برند تصمیم گرفت تا گاوصندوق های نسوز را ساخته و روانه بازار کند. این برند، جزء اولین دارندگان گواهینامه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می باشد. علاوه بر این، تمامی گاوصندوق هایی که این شرکت تولید می کند، نشان استاندارد اروپا را نیز دارا هستند.

معرفی برند کاوه

لازم به ذکر است تا بدانید که اغلب محصولاتی که شرکت کاوه تولید می کند نسوز هستند. در واقع، این گاوصندوق ها می توانند تا یک ساعت در دمای 400 درجه و تا 90 دقیقه در دمای 1000 درجه بدون وجود هیچ مشکلی، باقی مانده و دچار آتش سوزی نشوند. علت اصلی نسوز بودن محصولات کاوه، استفاده از یک لایه بتن در بدنه گاوصندوق ها می باشد. بهترین و پر فروش ترین گاوصندوق های برند کاوه، شامل موارد زیر می باشند:

  • گاوصندوق کاوه مدل 250Kr
  • گاوصندوق کاوه مدل 620Kr
  • گاوصندوق کاوه مدل 625Kr
  • گاوصندوق کاوه مدل 750Kr
  • گاوصندوق کاوه مدل 2000Kr
  • گاوصندوق کاوه مدل 1500Kr

برای اطلاع از قیمت گاوصندوق های کاوه، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

معرفی پرفروش ترین گاوصندوق های برند سدید

یکی دیگر از بهترین برندهای گاوصندوق، برند سدید است که محصولات آن تنوع بسیار زیادی دارند. این شرکت، فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده و امروزه یکی از معروف ترین و البته بهترین مارک های ساخت و فروش گاوصندوق می باشد. تمامی گاوصندوق هایی که این شرکت تولید می کند، ایمنی زیادی دارند و تمامی آن ها ضد سرقت هستند. علاوه بر این، تمامی گاوصندوق های این برند، از نظر ظاهری نیز بسیار زیبا هستند و رنگ بندی های متنوعی دارند. تمامی این امور باعث شده تا این مارک در مدت زمان کوتاه، مشتریان زیادی داشته باشد.

معرفی پرفروش ترین گاوصندوق های برند سدید

لازم به ذکر است تا بدانید که در زمان ساخت این محصولات، بدنه آن ها را دو لایه کرده اند که ترکیبی از بتن و فولاد می باشد. در واقع، در بین لایه های فولادی آن ها، بتن تزریق کرده اند تا مقاومت بالایی داشته باشند. برخی از پر فروش ترین گاوصندوق های برند سدید، شامل موارد زیر می باشند:

  • گاوصندوق سدید مدل 430W
  • گاوصندوق سدید مدل 470W
  • گاوصندوق سدید مدل 700LE
  • گاوصندوق سدید مدل 1200LE
  • گاوصندوق سدید مدل 550LE

به یاد داشته باشید که تعدادی از محصولات سدید را می توان به عنوان گاوصندوق مخفی مورد استفاده قرار داد. اگر با گاوصندوق های مخفی آشنا نیستید، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

برای مطالعه مقاله، گاوصندوق مخفی، بر روی لینک کلیک کنید.

بهترین برندهای گاوصندوق گنجینه مهر پارس

همان طور که از تیتر مشخص است، برند گنجینه مهر پارس، یکی از بهترین برندهای گاوصندوق است که در سال 1362 تاسیس شده است. این شرکت، با بهره کیری از با کیفیت ترین مواد اولیه، دستگاه های پیشرفته و تجهیزات پیشرفته، بهترین گاوصندوق ها را تولید می کند. این برند، دارای نمایندگی های مختلفی در سر تا سر ایران است و شما عزیزان به راحتی می توانید هر محصولی را که بخواهید، تهیه کنید. لازم به ذکر است تا بدانید که این شرکت علاوه بر تولید گاوصندوق، درب های ضد سرقت و نسوز را نیز تولید می کند. بهترین گاوصندوق هایی که این برند تولید کرده و روانه بازار می کند، به شرح زیر می باشند:

  • گاوصندوق گنجینه مهر پارس مدل 400GS
  • گاوصندوق گنجینه مهر پارس مدل  650GS
  • گاوصندوق گنجینه مهر پارس مدل  750GS 
  • گاوصندوق گنجینه مهر پارس مدل 1000GS
  • گاوصندوق گنجینه مهر پارس مدل 1200GS
بهترین برندهای گاوصندوق گنجینه مهر پارس

معرفی برند ایران کاوه

قطعا تا به حال چندین بار نام برند ایران کاوه را شنیده اید، اما ممکن است فکر کنید که این فرقی با برند کاوه ندارد. این تفکر کاملا نادرست است؛ زیرا، این دو با هم کاملا متفاوت هستند و فقط از نظر ظاهری کمی شباهت دارند. این شرکت فعالیت خود را نزدیک نیم قرن پیش آغاز کرده است. در ابتدا، محصولات ایران کاوه را فقط در منازل مورد استفاده قرار می داند. اما، با گذشت زمان و پیشرفته شدن گاوصندوق هایش، امروزه از محصولات این برند، در تمامی محیط ها اعم از: بانک ها، طلا فروشی ها و …. استفاده می کنند. شرکت ایران کاوه، دارای استاندارد اروپا است و محصولات آن نسوز می باشند. تعدادی از بهترین برندهای گاوصندوق ایران کاوه، به شرح زیر می باشند:

  • گاوصندوق ایران کاوه مدل 200Kr
  • گاوصندوق ایران کاوه مدل 350Kr
  • گاوصندوق ایران کاوه مدل 400Kr
  • گاوصندوق ایران کاوه مدل  250DKR
  • گاوصندوق ایران کاوه مدل  1200DKR

برای اطلاع از قیمت هر یک از مدل های ایران کاوه، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

معرفی برند پادپولاد

شاید نام برند پادپولاد را نسبت به سایر برندها، کمتر شنیده باشید و اطلاعات زیادی در رابطه با آن نداشته باشید. کیفیت گاوصندوق هایی که توسط این شرکت تولید می شوند، بسیار بالا است به نحوی که اغلب هتل ها و فروشگاه ها، از آن ها برای صندوق امانات استفاده می کنند. لازم به ذکر است تا بدانید که اندازه گاوصندوق های پادپولاد، اغلب کوچک هستند و وزن کمی دارند. جنس بدنه این محصولات، تماما فلز است و می توان آن ها را در زمین یا دیوار جاسازی کرد. به یاد داشته باشید که تمامی گاوصندوق های پادپولاد توسط نمایندگی ها و سایت های معتبری همچون: اطمینان باکس به فروش می رسند. این برند، گاوصندوق های مختلفی را تولید می کند که تعدادی از محبوب ترین آن ها، شامل موارد زیر می باشند:

  • گاوصندوق پادپولاد مدل 25EF
  • گاوصندوق پادپولاد مدل 30EF
  • گاوصندوق پادپولاد مدل 56EF
معرفی برند پادپولاد

خلاصه مطلب

ما در این بخش از مقاله تلاش کردیم تا شما عزیزان را با بهترین برندهای گاوصندوق آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که پیش از خرید هر نوع محصولی، ابتدا باید اطلاعات کاملی را در رابطه با شرکت های تولید کننده آن به دست آورید. گاوصندوق نیز از این قاعده مستثنی نیست و پیش از خرید حتما تمامی برندها را بررسی کنید. سپس، قیمت ها را مقایسه نموده و بهترین محصول که مورد نیازتان است را خریداری کنید. اگر در این زمینه به راهنمایی نیاز دارید و یا نمی دانید چه محصولی مناسب محیط شما است، می توانید با همکاران ما در اطمینان باکس ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، می توانید با کیفیت ترین گاوصندوق ها را با پایین ترین هزینه، از ما خریداری کنید. برای خرید و یا دریافت راهنمایی می توانید با شماره های 09127081585 – 02166270820 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *