گاوصندوق مخفی چیست و قیمت آن چقدر است؟

گاوصندوق مخفی چیست و قیمت آن چقدر است؟

گاوصندوق مخفی نوعی از گاوصندوق است که محل قرار گیری آن با بقیه فرق دارد. در واقع، این محصول، به دلیل ویژگی های پنهان شده ای که دارد، در بین افراد، بسیار محبوب است. افراد می توانند گاوصندوق مخفی را در موقعیت های مکانی مختلف، اعم از: داخل کمد، در انباری یا زیر پله، در دیوار و … پنهان کرده و با این کار از سرقت و موارد این چنینی، جلوگیری کنند. اما، این گاوصندوق برای افرادی که اجاره نشین هستند، مناسب نیست؛ زیرا، آن ها نمی توانند در زمان جا به جایی آن را با خود حمل کنند. اگر جزء افرادی هستید که می خواهید بدانید گاوصندوق مخفی چیست و در چه موقعیت های مکانی می توان آن را نصب کرد و یا می خواهید از قیمت آن مطلع شوید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

گاو صندوق مخفی چیست؟

همان طور که در بخش ابتدایی عرض کردیم، یکی از محبوب ترین نوع گاوصندوق ها، گاوصندوق مخفی است. لازم به ذکر است تا بدانید که گاوصندوق مخفی یا پنهان، به خوبی در قسمت های مختلف منازل مسکونی، جاساز می شود. در واقع، این گاوصندوق دارای قابلیت پیچ کردن به زمین و یا دیوار است و شما عزیزان می توانید با کمک پیچ و مهره، آن ها را در موقعیت های مناسبی نصب کنید.

بنابراین، زمانی که این گاوصندوق در مکان های مناسبی پنهان شوند، تا حد زیادی از سرقت جلوگیری می شود. زیرا، هم سارقین نمی توانند جای آن را پیدا کنند و هم در صورت پیدا کردن نمی توانند آن را حمل کنند. گاوصندوق مخفی دارای قفل های مختلفی همچون: قفل دیجیتالی، قفل اثر انگشتی، قفل کلید دار، قفل رمزدار و…. است که هر یک از شما مشتریان می توانید قفل مورد نظر خود را برای آن ها انتخاب کنید.

گاوصندوق مخفی چیست؟

انواع گاوصندوق های مخفی یا پنهان

در بخش پیشین به طور کامل با گاوصندوق مخفی آشنا شدید، حال بهتر است بدانید که این گاوصندوق، انواع مختلفی دارد. به عبارتی دیگر می توانیم خدمت شما عزیزان بیان کنیم که این محصول در سه نوع موجود است که یک نوع از آن در دیوار قرار می گیرد و دو نوع دیگر آن، در زمین قرار نصب می شوند. لازم به ذکر است تا بدانید که هر ۳ نوع گاوصندوق های مخفی، از نظر امنیتی بسیار قوی هستند و تمامی فاکتور های ضدسرقت بودن را دارا می باشند. علاوه بر این، تمامی آن ها نسوز هستند و در حرارت بالا، آسیب نمی بینند. اما، گاوصندوق های نوع اول یعنی آن هایی که در دیوار قرار می گیرند، یک تفاوت جزئی با سایرین دارند. تفاوت اصلی آن ها در ضخامت ورق فولادیشان می باشد. در واقع، ضخامت ورق فولاد به کار رفته در گاوصندوق مخفی دیواری، نسبت به سایرین، کمتر است. انواع گاوصندوق های مخفی یا پنهان، به سه دستی کلی تقسیم می شوند که شامل موارد زیر می باشند:

گاوصندوق مخفی دیواری 

یکی از پر طرفدار ترین نوع گاوصندوق مخفی، نوع دیواری آن است و همان طور که در بخش پیشین عرض کردیم، ضخامت ورق فولاد آن ضعیف تر می باشد. علاوه بر این، گاوصندوق مخفی که در دیوار قرار می گیرد، با توجه به ابعادی که دارد ( معمولا عمق آن کم است ) کاربری محدود تری نیز دارد. همین امر سبب می شود تا این محصول را برای نگهداری طلا و یا اشیاء با ارزش، به شما عزیزان پیشنهاد نکنیم.

گاوصندوق مخفی زیرزمینی 

نوع دیگری از گاوصندوق مخفی، نوع زیر زمینی آن است و همان طور که از نام آن مشخص است، این گاوصندوق داخل زمین طراحی می شود و پس از طراحی و قرار دادن آن در زمین، اطراف آن بتن ریزی می شود. بتن ریزی کردن اطراف آن سبب می شود تا در جای خود ثابت مانده و هیچ فردی نتواند آن را جا به جا کند.

انواع گاوصندوق های مخفی یا پنهان

گاوصندوق مخفی  floor board 

نوع دیگری از گاوصندوق پنهان، نوع  floor board  است که اغلب افراد فکر می کنند همان نوع زیر زمینی می باشد. زیرا، آن ها فکر می کنند که این دو تفاوتی با هم ندارند و هر دو در زمین نصب می شوند. بله، درست است که هر دوی آن ها در زمین نصب می شوند، اما، نحوه نصبشان با هم فرق دارند. در واقع، برای نصب این گاوصندوق در زمین، از هیچ بتنی استفاده نمی شود و این محصول، فقط توسط آهن، پیچ و مهره به زمین متصل می شود. علاوه بر این، تفاوت دیگر آن، امکان جا به جایی پس از نصب است که نوع زیر زمینی این امکان را فراهم نمی کرد. البته، به یاد داشته باشید که که این نوع از گاوصندوق مخفی، به نحوی به زمین متصل می شود که فقط مالک محصول بتواند آن را باز کرده و یا جا به جا کند. 

برای آشنایی با انواع گاوصندوق، بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

گاوصندوق پنهان چه ویژگی هایی دارد؟

گاوصندوق مخفی دارای ویژگی هایی است که آن را نسبت به سایرین متمایز کرده و افراد در زمان خرید، با شناخت این ویژگی ها محصولی را به اشتباه خریداری نمی کنند. به خاطر بسپارید که تمامی گاوصندوق های مخفی دارای این ویژگی های می باشند و این موارد مختص یک نوع نیست. تعدادی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های گاوصندوق مخفی، شامل موارد زیر می باشند:

  • یکی از اصلی ترین و البته مهم ترین ویژگی گاوصندوق مخفی، پنهان بودن آن از دیدگان عموم افراد است و فقط صاحب محصول می داند آن در کجا قرار دارد.
  • یکی دیگر از ویژگی های گاوصندوق پنهان، عدم سرقت و جا به جایی آن می باشد. زمانی که سارقین نتوانند آن را جا به جا کنند، میزان سرقت نیز تا حد زیادی، کاهش پیدا می کند.
  • گاوصندوق مخفی ضد ضربه است و تحت هیچ شرایطی آسیب نمی بیند . علاوه بر ان، درب این گاوصندوق تحت هیچ شرایطی بدون وارد کردن رمز، باز نمی شود.
  • یکی دیگر از ویژگی های این محصول، ضد حرارت بودن آن است و تحت هیچ شرایطی با دمای بالا، دچار آتش سوزی نمی شود.

لازم به ذکر است تا بدانید که دسترسی به این گاوصندوق در محل های مختلف، کمی دشوار است. لذا، پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید به طور روزانه از گاوصندوق استفاده کنید، این محصول را خریداری نکنید. اما اگر نیاز به دسترسی روزانه ندارید، می توانید انواع گاوصندوق های مخفی سدید و نیکا سیف را خریداری نمایید.

برای اطلاع از قیمت گاوصندوق های مخفی سدید و نیکا سیف، بر روی لینک کلیک نمایید.

در چه مکان هایی می توان گاوصندوق مخفی را قرار داد؟

هم اکنون که به طور کامل و مفصل با گاوصندوق مخفی و انواع آن و ویژگی هایش آشنا شدید، ممکن است سوال کنید که در چه مکان هایی می توان این محصول را جاسازی کرد؟ در جواب سوال شما عزیزان باید بیان کنیم که مکان های مختلفی وجود دارند که شما می توانید این محصول را جاساز کنید. اما، در این میان به یاد داشته باشید که اگر مستاجر هستید و یا بنا به دلایل مختلفی نمی توانید گاوصندوق های مخفی را با بتن و یا پیچ و مهره به زمین یا دیوار نصب کنید، بهتر است که از گاوصندوق های کتابی سدید، استفاده کنید. گاوصندوق های کتابی سدید، ظاهری همچون کتاب دارند و شما می توانید طلا و یا اشیاء قیمتی خود را در آن ها پنهان کرده و مکان آن ها را جا به جا کنید.

برای آشنایی با گاوصندوق کتابی سدید و اطلاع از قیمت آن، بر روی لینک کلیک کنید.

اما، اگر مستاجر نیستید و می خواهید که گاوصندوق مخفی را در یک مکانی مناسب جا سازی کنید، می توانید آن را در داخل کمد، در داخل انباری و …. قرار دهید. تعدادی از مکان های مناسب برای قرار دادن گاوصندوق مخفی، شامل موارد زیر می باشند:

جا ساز کردن گاوصندوق مخفی در داخل کمد ها 

یکی از رایج ترین و البته راحت ترین مکان هایی که می توان گاوصندوق های مخفی دیواری را در آن جاساز کرد، داخل کمد است. لذا، اگر از فضای داخلی کمد به شیوه ای بهینه استفاده شود، می توان به راحتی گاوصندوق را در آن قرار داد. اما، به یاد داشته باشید که نمی توان هر محصولی را در این فضا نصب کرد و برای نصب، باید نکاتی رعایت شوند. به طور مثال: اندازه گاوصندوق باید دقیقا مطابق اندازه فضای باقی مانده در کمد باشد. در این صورت، ممکن است در زمان باز و بسته کردن درب گاوصندوق یا کمد، با مشکلات مختلفی رو به رو شوید.  

جا ساز کردن گاوصندوق مخفی در داخل کمد ها 

قرار دادن گاوصندوق پنهان در گاراژ، انباری و زیر پله

یکی دیگر از مکان هایی که می توانید در آن ها گاوصندوق مخفی را جاسازی کنید، در گاراژ، انباری و یا زیر پله می باشد. البته، اگر آپارتمان نشین هستید، بهتر است که این مکان ها را انتخاب نکنید. زیرا، انباری و گاراژ و زیر پله تقریبا مکان های عمومی محسوب می شوند و احتمال به سرقت رفتن وسائل شما، خیلی زیاد است. اما، اگر آپارتمان نشین نیستید، می توانید از این مکان ها به خوبی استفاده کرده و با خیالی راحت وسائل خود را پنهان کنید.

اما، به یاد داشته باشید که انباری و یا گاراژ ها همواره دارای مقداری رطوبت هستند و شما برای جلوگیری از بروز اتفاقات احتمالی، بهتر است که گاوصندوق را با کمی ارتفاع از زمین، نصب کنید. علاوه بر این فراموش نکنید که اگر تصمیم به جاسازی گاوصندوق در این مکان ها دارید، باید امنیت منزل خود را تا حد امکان بالا ببرید.

قیمت گاوصندوق مخفی چقدر است؟

شما عزیزای که تصمیم دارید تا گاوصندوق مخفی را خریداری کنید، همواره سوال می کنید که قیمت آن چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم که نمی توان برای تمامی گاوصندوق های پنهان، قیمت واحدی را در نظر گرفت. در واقع، قیمت آن ها به عوامل مختلفی بستگی دارند که تعدادی از مهم ترین این عوامل، شامل موارد زیر می باشند:

  • ابعاد گاوصندوق
  • وزن آن
  • محیط مورد نظر برای نصب گاوصندوق
  • برند آن

تمامی این عوامل باعث می شوند که قیمت یک گاوصندوق مخفی کم یا زیاد شود. لذا، شما باید با در نظر گرفتن این عوامل، از قیمت محصول مورد نظر خود اطلاع کسب کنید. برای اطلاع از قیمت انواع گاوصندوق های مخفی، می توانید با همکاران ما در اطمینان باکس تماس بگیرید.  

قیمت گاوصندوق مخفی چقدر است؟

نکات مهمی که باید در زمان خرید گاوصندوق مخفی بدانید

هم اکنون که به طور کامل با گاوصندوق مخفی آشنا شدید، بهتر است بدانید که در زمان خرید باید نکاتی را دانسته و رعایت کنید. دانستن و رعایت کردن این نکات سبب می شوند تا شما محصولی را بخرید که مناسب شما باشد و پس از خرید هیچ گونه مشکلی را مشاهده نکنید. تعدادی از مهم ترین نکات خرید گاوصندوق مخفی، شامل موارد زیر می باشند:

  • پیش از خرید این گاوصندوق، حتما مکانی که می خواهید آن را جا سازی کنید را انتخاب کنید. سپس، اندازه و ابعاد مورد نیاز را محاسبه کنید و بر اساس آن، گاوصندوق را با همان ابعاد خریداری کنید. در غیر این صورت، ممکن است محصولی بزرگ تر و یا کوچک تر را تهیه کنید.
  • حتما گاوصندوق مخفی را از برندی معتبر همچون: سدید، نیکا سیف و … خریداری کنید. شما عزیزان می توانید این برندها را با گارانتی و خدمات پس از فروش از همکاران ما در اطمینان باکس تهیه کنید. با خرید از ما دیگر جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.
  • حتما پیش از خرید از نوع گاوصندوق مخفی مورد نیاز اطمینان حاصل کنید و سپس برای خرید اقدام کنید.
  • فراموش نکنید که هرگز گاوصندوق های معمولی را در زیر زمین نصب نکنید. زیرا، آن ها قابلیت های مخصوص ندارند و پس از مدتی خراب می شوند. این عامل منجر به تخریب وسایل شما در داخل گاوصندوق نیز خواهد شد.

خلاصه مطلب

ما در این بخش از مقاله تلاش کردیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با گاوصندوق مخفی آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که حتما پیش از خرید تمامی نکات ذکر شده در بخش پیش را مطالعه کرده و بر اساس آن ها، محصولی را خریداری کنید. اگر در این زمینه به راهنمایی نیاز دارید و یا می خواهید گاوصندوق های مخفی را با بهترین کیفیت و کم ترین هزینه بخرید، می توانید با همکاران ما در اطمینان باکس تماس بگیرید. برای برقراری ارتباط با ما می توانید با شماره های 09127081585 – 02166270820  تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *